loading...
Milad_HACKER
محمد بازدید : 26 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (2)
گفتم خدایا از همه دلگیرم گفت حتی از من ؟

گفتم خدایا دلم را ربودند ! گفت : پیش از من ؟

گفتم : خدایا چقدر دوری ؟ گفت : تو یا من ؟

گفتم : خدایا تنها ترینم ! گفت : بیشتر از من ؟‌

گفتم : خدایا کمک خواستم ؛ گفت : از غیر از من ؟

گفتم خدایا دوستت دارم گفت : بیش از من ؟

گفتم خدایا اینقدر نگو من !

گفت من توام ؛ تو م

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط donya در تاریخ 1392/12/17 و 7:43 دقیقه ارسال شده است

وبه خوشملی دارین خوشحال میشم به منم سر بزنید donya-love10blogfa.comشکلک

این نظر توسط پسر شجاع در تاریخ 1392/12/12 و 10:11 دقیقه ارسال شده است

لآیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 173
  • بازدید کلی : 2,894