loading...
Milad_HACKER
بازدید : 9 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

من ادم خودخواهی هستم،گاهی که نه بلکه همیشه زود ناراحت میشوم اشکانم سرازیر میشوم...همیشه از ادم های مرموز خوشم میاید و دوست دارم کشفشان کنم ادم های ساکت را دوست دارم!!!برای انکه ادم های ساکت صدمه ای نخواهند زد...

اخیرا زود عصبی میشوم و گاهی دوست دارم سر یکی از پسران کلاس داد بزنم و حتی اگر میشد یک سیلی محکم  هم نثارش میکردم از بس این موجود روی اعصاب راه میرود بد میگوید...

من عاشق قانون های غربم به خصوص قانون رابطه هایشان...رابطه هایی که راحتند و نوع جنسیت برایشان ملاک نیس بلکه با هر کسی که احساس راحتی کنند دوست میشوند و شاید در کنار دوستان بسیار عاشق هم بشوند و در عین تعهد به عشقشان لطمه ای به دوستی هایشان وارد نشود...

خیانت را دوست ندارم و در مخیله خود میپندارم کاری بدتر از خیانت نیست و اگر روزی به من خیانت شود شاید یکی از این 2راه پیش رو گیرم یا انکه بی توجه بی خیانتش دوستش بدارم و ادامه دهم و یا انکه بدون هیچ سخنی ترکش کنم که تمایلم به راه دوم بیشتر است هر چند که اوار غم ها بر سرم فرود میاید و اما ارزشش را دارد...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 230
  • بازدید کلی : 2,951